Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль.
Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний упевнитися в тому, що у нього саме та
деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з
автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів.
У разі запаяної прозорої упаковки необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не
розкриваючи прозору упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів і перевірити
комплектність.
- Претензії про некомплектність та пошкодження після відкриття запаяної прозорої упаковки не
приймаються!
- Після спроби монтажу претензії про невідповідність нової деталі у випадках, де можливо було зняти
розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою, тим самим визначити
невідповідність, не приймаються!
- Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці у випадках, де можна було
провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита, не
приймаються, навіть якщо не було спроби монтажу!
- Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб слюсар СТО мав змогу перед
розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі,
знятої з автомобіля та ЇЇ правильній комплектності!
Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується.
- Закінчення гарантійного терміну.

- Існує несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива і / або моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних / непередбачених деталей;

- Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно
його використання згідно технології ремонту, визначеної виробником автомобіля або деталей.
Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального
інструменту, що використовується на автосервісі. В пункті 6 є вказівки для яких груп товарів в
обов'язковому порядку монтаж повинен проводитись за допомогою спеціального інструменту для
підтримки гарантії.
- Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
- Надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
- Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.
- Неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль.
- Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок
некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації.
- Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником.
- Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів,
які впливають на їх роботу.
- У разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи зі зношеними, несправними суміжними
деталями, агрегатами або витратними матеріалами, рідинами, або такими деталями, що не
передбачені заводом виробником.
- Якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад, спортивні змагання тощо.)
- У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по
причині використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не
відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником.
- Якщо деталь або агрегат був встановлений без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де
цього вимагає виробник.
- Коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника.
- Якщо деталь або виріб не має можливості ідентифікувати по причині відсутності будь-яких написів або
спеціальних наліпок на яких відображене заводське маркування (каталожний номер і назва торгової
марки).
- У разі, якщо клієнт не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, що вказується у
пунктах 5
(5) Обов’язкові документі, які повинні супроводжувати продукцію для розгляду рекламаційного випадку
- Повністю заповнена Заява на рекламацію на бланку DieselAuto.
- Правильно заповнений гарантійний талон, якщо він передбачений для групи товарів та/або Торгової
Марки.
- Замовлення-наряд з описом усіх проведених робіт, замінених запчастин та витрачених матеріалів,
якщо проводився монтаж деталі.
- Копія накладної, згідно якої продукція була придбана у DieselAuto.
- У випадку оформлення рекламації по елементам електричного обладнання необхідна наявність
висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом.